Choď na obsah Choď na menu
Reklama
Reklama
 


Známkovanie 2.kola

29. 3. 2010

Hodnotenie tanečníkov v 2. kole!


Lets Dance - 2 kolo všetci tanečníci

 

Simona Krainová – Erik Ňarjaš (Quickstep)

4-4-4-3

Jozef Bednárik: Bola by úžasná Simona Krainová, keby troška viacej nohy trénovala. Vy si myslíte, že mi teraz zašibalo, pravda? Nie, deti, ja som bol, celý týždeň som chodil po operách v Taliansku , a preto mi prepáči orchester, preto mi prepáči pán Chodúr, a všetci čo majú sluch, aj dievčence, aj Vlado Valovič, že ja budem troška aj spievať. Veď už som tu za štyri roky všeličo povedal, a teraz len, musel som to takto zaspievať. Mne sa páčilo, že veľmi dobre zvládla všetky tie také šantivé veci, áno. Simona, tam, kde ste boli za takú frajerku, hej, quick, quick, quick, bolo veľmi dobré. Trošičku, ja by som, pretože ja som fakt „quickstepomaniak“, áno, ja by som si viacej prial trošičku viac sklzu. No, tam ste mali byť viacej krajta, hadica a nie Krainová.

Tatiana Drexler: Ja tiež vidím ohromne zlepšenie oproti minulému kolu, a to ten quickstep vám sedí oveľa, oveľa lepšie a je to naozaj svetová premiéra. Toľko skákajúcej krásy na jednom parkete som ja ešte nevidela, naozaj! Naozaj, ale postavenie, naozaj veľmi dobré, dobrý výraz, ale trošičku slabé nohy. Ale Erik, biť ju nemusíš!

Dagmar Hubová: Tak isto konštatujem s potešením, že je vidno, že už máte radosť z toho tanca, čo v minulom kole to nebolo až také. Trochu si treba dať pozor na ten vršok, trochu na eleganciu v tom vršku, držaní, to tá hlava, čo Vás držal, je to treba dotiahnuť a tak isto tie behy, to nie sú poskoky tu by sa to nemalo natoľko odrážať v držaní vršku ktorý musí zostať elegantný napriek tomu, že nohy robia tie rýchle pohyby, ale ináč výborne.

Zdeněk Chlopčík: Nebojte sa Simona, ja budem na Vás lepší než minule, pretože vidím, že tu máte veľké publikum a veľké sympatie. Musím povedať, že to, že Erik je na Vás trošku prísnejší sa prejavilo. Určite vám ten štandardný quickstep viac pristal a sedel, než tá úvodná cha-cha, ale to je asi tým, že to bol Váš prvý tanec. Čo sa týka chýb, pretože tie chybičky má samozrejme každý, aj majster sveta má chyby, takže aj vy máte chybičky, trošku stuhnutý chrbát, ramena hore, chcelo by to väčší odklon a presnejšiu rytmizáciu, keď idete tie rýchle, bežané kroky. Ale inak to bolo pekné.


Patrícia Vitteková – Milan Plačko (Rumba)

4-4-4-4

Jozef Bednárik: Pán Drexler, tam dole sedí pán Drexler! Pán Drexler, Moraváci Vám bozkávajú ženu! Ale že Mraváci tu bozkávajú Nemky! No teda! No, ja len toľko, že v porote dnes žilky hrajú, to je z Krútňavy, áno, keď Patrícia rumbu tancuje, aj prísne dámy úsmev majú, pán Chlopčík pätku hotuje, alebo čo? Ja len trošku, že Patrícia, teraz manžel je v Ankare? Tam treba trošku pri deťoch, trošku pri ňom , ale potom navštívte brušné tance! Viete čo sa naučíte? To čo podľa mňa tam chýba. Vy viete čo!

Tatiana Drexler: Kolegova povedali všetko, ja som vyvedená z miery.

Dagmar Hubová: Veľmi dobrá spolupráca partnerov, myslím, že máte veľmi dobrého učiteľa. A ak budete naďalej takto pracovať ako teraz, tak myslím, že to pôjde dopredu!

Zdeněk Chlopčík: Bola to veľmi pekná choreografia, musím ťa, Milan, pochváliť, naozaj, choreografia taká, že Patrícia vynikla, ale vyniklo aj to, že je veľmi hanblivá, zatvára oči a rumba, okrem tej techniky, ktorú ste mali celkom peknú, nášľapy, všetko, tak tá rumba si vyžaduje oveľa viac emócií, keď sa jednoducho má pohladiť, tak to musí byť skutočné, bozk musí byť skutočný, rozumiete mi? Ja neviem, napríklad....(a pobozkal pani Drexler.) Aspoň tak!

 

Andy Hryc – Michaela Marková (Quickstep)

4-2-2-2

Jozef Bednárik: No bolo to, Andy, veľké víťazstvo ducha nad hmotou, veľké, veľké, veľké, veľké! Ja mám len jednu takú pripomienku, áno, prečo si sa tváril, ako keby si rozbíjal atóm? Ja to nechápem, hej, lebo veď, samozrejme, všetko vieme, čo a ako, ale keby si sa ešte quickstepovo tváril, hmmm, bolo by dobre! A ešte aj trošku si myslím, že tá póza na konci... U nás v Zelenči toto, keď sa stane na parkete, hovoríme padol „jak kabela šrotu“,áno? Ja viem veľmi dobre, proste ja zase zaspievam: ja dobrú známku dám, ale nebude najlepšia!

Tatiana Drexler: Pán Hryc, Ja som sa ohromne dobre zabavila, ja som sa ohromne dobre bavila tie štyri nohy sa pohybovalia netrafili sa, ani raz , to je úžasné! A Miška, vy, si môžete do trénerského profilu môžete napísať: špecializovaná na ťažko zvládnuteľné, veľké telesá, osobnosti!

Dagmar Hubová: Myslím si, že to bol skutočne hrdinský výkon, že ten potlesk bol zaslúžený! Napriek tomu, že choreografia myslela aj na tie „stoptimy“, aby sa dalo nadýchnuť, vydýchnuť, aj záver bol poňatý v tomto duchu, ale myslím, že tie nohy by potrebovali predsa len trošku ten quick step! Nie quick – quick...

Zdeněk Chlopčík: A mňa ešte oveľa viac teší, pretože quickstep, ako sa nedá hodnotiť! K tomu by som sa radšej ani nesklonil ale ja obrovsky hodnotím to, že ste si presadili svoje vy ste to poplietli a dokázali ste zvládnuť profesionálnu tanečnicu, ona sa musela podriadiť a tak to má byť!


Marek Vašut – Ivana Surovcová (Rumba)

4-3-5-3

Jozef Bednárik: Rodí sa, dobre, jednu kauzu sme zažehnali minulo-týždennú, rodí sa nová kauza! Traja členovia poroty, kontra Vašutova rumba. Hej, ale nevadí, ja len som si pozrel, čo je to za dedinka, kde sa narodil Zděnek, Malenovice – chutná dedinka v Beskydách, že sa tam takáto krutosť mohla narodiť, Zdenko! To nechápem, normálne nechápem, ale dobre, dobre, on zase si vyskočí na môj Zeleneč nabudúce. Ja v každom prípade, nech si Moraváci, Nemci a manželky režisérov hovoria, čo chcú, áno, ja som dostal porciu možno nie až takej rumby, ale v každom prípade to bola, zase, slušne zahratá dráma a spievam, čo budem spievať? Karmen! Pán Marek Vašut dnes dobrý deň mal, a nádhernú rumbu zahral.

Tatiana Drexler: Ja myslím, že ten výraz bol naozaj dobrý, vyzeral ste veľmi mužne a dominantne, tú lyriku prenechám kolegovi vpravo, ja to skúsim tak vecne. Rumba by mala obsahovať približne deväťdesiat krokov za minútu, ak urobíme len tri v takte, čo je minimum, a celá vaša rumba možno mala tridsať krokov a z toho väčšinu, ktoré ste šiel sám, mimo rytmu a cez pätu, ale pekne!

Dagmar Hubová: Chválim partnerskú prácu, boli tu ťažké dvíhačky a veľmi dobre prevedené, aj vôbec vo vršku, myslím, že máte danosti pre pohyb a dobré danosti, ktoré nie sú celkom ešte dobre rozvinuté a je tu perspektíva, keď sa k tomu pridajú ešte aj nohy. Vršok bol absolútne profesionálny, boli ste rovnocenným partnerom, tu Ivanke, vo vršku!

Zdeněk Chlopčík: Marku, veľmi dobre vyzeráte v tej rumbe ako chlap, keď stojíte, to je bomba úplne, a nesmierne elegantne vyzeráte, keď idete chôdzou, ale úplne zle cez pätu! Chôdza má byť cez špičku! V tej ukážke, ktorá bola z vášho tréningu, tak tam Vás Ivanka cepovala na tú špičku a vy ste si zobral tú samozrejmosť elegancie, ale ta päta sa tam musí dať! Skúste držať sám!

 

Roman Pomajbo – Natália Glosiková (Quickstep)

5-5-5-5

Jozef Bednárik: No, ja som minule, to tak surovo povedal, že bol si „štolverk“, áno, taký tvrdučký, dneska to už tam nebolo, dnes to od pása hore bol trošku inžinier Pomajbo, taký plánujúci, taký sústredený na to, ale pán boh zaplať, dole, od pása dole, sa konal quickstep a nie zlý! Oni povedia iné, ale podľa mňa naozaj, quick bol quick, step bol step, celé to bolo hlavne preto, aby sme sa my všetci príjemne usmievali a to sme sa usmievali. Jedna malička chybička mi troška prekážala, že Romanova tvárička bola kamenná! Pyco, to bol nápoj lásky takže toľko to, ešteže tam bola Natálka, ktorá to celé obhospodárila ksichtom. Dobre!

Tatiana Drexler: Ako mne sa to páčilo, ja som bola sama prekvapená, nečakala som to také dobré, aj keď ste tie kroky poplietol, bola som vďačná aj za ten pokus o normálne, pomalé kroky, ako slow-kroky v quickstepe. Trošku sa mi to občas tak tlačilo do mexickej polky, ako a tá ručička, to sa nedrží, tá ruka ako tanier. Aj tak dopredu to bolo naklonené. Ja som dneska chvíľu pozerala ten tréning, ja myslím, že by sa ešte dalo trochu pritvrdiť, Natálka, a ten pán má celkom dobrý potenciál, keď sa pritvrdíte, trošku ešte.

Dagmar Hubová: Tiež si myslím, že to bol najlepší, dnešného večera quickstep, že to išlo hladko, malo to v tých behoch ten charakter, určite!

Zdeněk Chlopčík: Ja keď som videl tú gitaru, tie fúziky, tak som povedal: to bude šou! Nesklamalo ma to, veľmi dobré. Chcel by som pozitívne ohodnotiť, Roman, vaše držanie paží, trošičku vystrčený zadoček, neviem, čoho sa bojíte, ale snáď pochopíte, že sa nič nemôže tu stať .Ten začiatok, ja som tu videl od Natálky mamičku, takže všetko je v poriadku. Ten začiatok - ľahučký, skvelý, ale tá druhá polovica bola ťažká. Ja som uvažoval prečo, a ja som pochopil. Vo chvíli keď ste dvihli Natálku hore a teraz sa vám to tu roztrepalo, tie prsíčka, ja vás obdivujem, že ste to dotancovali, ja by som nemohol tancovať, takže klobúk dolu!

 

Štefan Skrúcaný – Mirka Kosorínová (Rumba)

5-4-4-5

Jozef Bednárik: A ja? Ja nič, všetko dobre povedali, ja by som zlé nepridal, tým pádom, len z Rusalky: Jak mesiačik na nebi vysokom, zasvietil dnes Pišta v rumbe!

Tatiana Dexler: Mne sa to tiež veľmi páčilo, pán Skrúcaný, akurát musím podotknúť, že ste mali veľmi často pokrčené kolená, čo by nemalo byť, aspoň nie tak často! Ale napriek tomu, veľké zlepšenie oproti minulému týždňu.

Dagmar Hubová: Bolo to dobré, kým ste boli v zavretom držaní. V momente, ako ste vaše ruky oddelili, zostali trošku tvrdé, taký drevený princ potom sa z vás stal trošičku. Ak je dobre, niekto má rád, tak je v poriadku, ale tie ruky niekde, s týmito...to trošku mi tam vadilo! To nie sú chlapské ruky!

Zdeněk Chlopčík: Tu sa jasne ukázalo, že úprimná kritika, keď sa správne vezme, že má zmysel. Ja som vás minulý týždeň poriadne zvozil, pretože to bolo naozaj zlé, dal som vám dvojku, ale to sa nedá porovnávať s dnešným výkonom! Mne sa vaša rumba nesmierne páčila, pretože nielenže ste sa snažil, samozrejme, opäť hovorím, chyby robí každý, ale snažil ste ísť korektnú techniku a okrem toho bolo obrovsky vidieť rozdiel medzi vami, ako mužom a krásnou partnerkou - nádhernou ženou a v celej rumbe, si myslím, že ste si to užíval a bolo to vidieť, takže moje hodnotenie bude veľmi dobré!


Martina Šimkovičová – Tomáš Antálek (Quickstep)

6-5-5-3

Jozef Bednárik:
Ideme na to: moje „quickstepové“ srdce zaplesalo, lebo presne, túto radosť rokov dvadsiatych, kedy to všetko, toto, okolo quickstepu vzniklo. Rozšantenosť vytvorila vlastne tento tanec, oni ho preniesli do tržnice... Martina, ja si myslím, že to také základné držanie tam bolo, s tým budú súhlasiť aj moji traja kolegovia, áno... A čo so sa to dozvedel? Že aj keď ťa on mučí, že ty máš z toho radosť? Dobre! Naša malá masochistka vstrčila sexi pazúriky a zatancovala, podľa mňa, quickstep večera, ja to neviem ani zaspievať...

Tatiana Drexler:
Ja musím tiež povedať, že sa mi to veľmi páčilo, aj keď mi to, hlavne na konci veľmi pripomínalo ten kolotoč, ja som fakt mala pocit, že už visíte na tom Tomášovi trošku. Ja so videla, že už nejako...dobre, ale napriek tomu sa mi to veľmi páčilo, aj keď si myslím, že treba posilniť tie chodidlá a kolená, aby ste dokázali dokonca poskakovať s ním!

Dagmar Hubová:
Chválim tie ľahké nohy! Tuná sme ozaj videli, že pri tých rýchlych behoch tie nohy stačili, aj keď ubehali to. Neviem prečo ste tam vložili tú zdvíhanú figúru, to bolo, aby si vydýchla? Áno, pochopila som dobre, lebo vám to prerušilo ten beh a potom, kým ste zase sa do toho dostali, tak to išlo...

Zdeněk Chlopčík: Ja teda neviem, asi kolegovia si veľmi nevšímali, nechali sa uniesť, ale ja som si všimol, Martina, že tam bolo veľa, veľa neistoty, po začiatku ste tam urobila nejakú krokovú chybičku a nevýhoda quickstepu, tohto rýchleho tanca, a hlavne tak, ako to Tomáš postavil, veľmi atraktívne, ale nesmerne svižne, nevýhodou toho je, že potom je ťažké sa naspäť do toho dostať a ja som mal pocit, že vy ste sa do toho dostala až úplne v závere, až keď skončila hudba. Takže pre mňa v tom bola veľká neistota z vašej strany!
 

Nela Pocisková – Peter Modrovský (Rumba)

6-6-6-6

Jozef Bednárik: Mňa napadla Karmen Habanéra: Nela prišla, Petra chmatla a celkom slušnú rumbu vyšila, aj keď trošku mesto Karmen bola baletná víla, alebo hanblivá víla. No aj viem, ja viem, Nelka, že ešte na vášnivú a takú rumbu ešte nemáš dosť nažité, áno, to keby prišla pani Drexler, to keby prišla Táňa, to proste by bolo, to by sme tu vidlami prehadzovali vášeň. V každom prípade, ja si myslím, že za pár týždňov, ako ty veľmi dobre pokračuješ v takej tej „demoralizácii maturantky“, áno, tak podľa mňa, za pár týždňov ty zatancuješ také paso doble, že my tu budeme všetci takíto maličkí a henten východniar, Jano Ďurovčík, z obrazovky bude „chrochtať“ blahom.

Tatiana Drexler: Ja tak rozmýšľam, kam s tým sa až dostaneme? Podľa mňa tu je potenciál, ktorý by mohol dosiahnuť absolútny rekord všetkých Let’s Dance. Pretože to bolo naozaj veľmi dobré, točiť sa a hlavne ja musím vyzdvihnúť aj Petrovu schopnosť, ten jeho kľud, tá schopnosť reagovať a robiť záchrancu v každej situácii je úžasná! Fakt výborne!

Dagmar Hubová: Rotačné prvky, tie akrobatické až dvíhačky boli skutočne, ako technicky zvládnuté veľmi dobre, bol tam malý „šklbotanec“ v tých krokoch, tá chyba. Myslím si, je vidieť, že máte dobrú predprípravu, lebo to by asi nezvládla žiadna z tých tanečníc, ktoré sme tuná videli.

Zdeněk Chlopčík: Ja už len veľmi krátko, musím samozrejme súhlasiť so všetkým, čo tu bolo povedané, ale pre váš vývoj si myslím, že bude nutné, aby ste trochu popremýšľala, Peter, aby sa na to pozrel, na vaše postavenie tela, pretože, preto strácate trošku rovnováhu, ste v záklone, máte vyvalené bruško. Peter udrží, ale nie je to správne, je to zlé, a preto máte problém s rovnováhou, takže to do budúcnosti, pre váš vývoj.

 

Miro Šmajda – Katarína Štumpfová (Quickstep)

4-4-4-4

Jozef Bednárik: No ja začnem, ako keby poslúchol jeden môj telefonát som mal, zo Zelenča, z mojej dediny, okres Trnava, že „prosím ťa povedz im, že nech si jeden odekryje vlasy, lebo nevíme, kerá z tých dvoch je kerý“. Pán Šmajda, už teraz to pochopia aj v mojej dedine. Ja som im ale viete čo povedal? Že to, čo dobre tancovalo bola Katka a to čo iba tancovalo, bol pán Šmajda. Ale v každom prípade dneska ste tancovali, dneska ste boli dôstojný partner, Katkin, hovorím, idem, zbor židov: Ggeniálny bol pán Šmajda dnes, keby sa dal trošku viac muzikou viesť, a to je asi to, čo chcem povedať. Troška muzika, rytmus, ešte to keby bolo a navyše trošku Katku vnímať, lebo keby som ja mal takú tanečnicu ako je Katka, tak by som vnímal všetko a Chlopčík by mi dal už v druhom kole desiatku!

Tatiana Dexler: Ja sa tiež veľmi teším, že konečne vidím vašu tvár, máte naozaj krásnu tvár, a z rockera sa stal huslista vo filharmónii, to je nádherné ako zmena osobnosti. Kroky, všetko vynikajúce, akurát postavenie - ste troška vzadu, čo vám uberá na rýchlosti, ako na možnosti vytvoriť dostatočnú dynamiku. A ja vám strašne držím palce, pretože ja si myslím, že máte naozaj veľký potenciál! Keby ste skúsil trošku usilovnejšie do toho!

Dagmar Hubová: Pridávam sa tiež k tomu, verte si viacej! Ste mladý, máte na to, musíte sa do toho viac vložiť, do toho tanca, veriť tomu, čo vám Katka hovorí a robiť to s väčším presvedčením! A bude to dobré!

Zdeněk Chlopčík: Nebáť sa, Mozart vlastne vo svojej dobe bol tiež rocker, pretože sa odlišoval od všetkých ostatných, takže to je správne. K tomu štandardnému postaveniu ešte trošičku viacej spevniť medzi lopatkové svaly, ramená dole, tým sa vytiahne hlava hore, predĺži sa krk. Ten „copíček“ vzadu mi trošičku vadí, aj keď je to lepšie, než ten levíček. Uvidíme, čo vymyslia nabudúce s vašimi vlasmi, každopádne quickstep bol ľahučký, ľahký, trošičku rytmické nedostatky, ale to v takom rýchlom tanci sa to zmaže.

 

Elena Podzámska – Matej Chren (Rumba)

6-5-5-3

Jozef Bednárik: Tánička veľmi ťa ľúbim a hentych dvoch treba rozsadiť, lebo ona sa už nakazila. Ja to poviem: Mám rád Helenku Podzámsku, keď odhodí tú svoju chladnú masku, ona tam sexepílu má a vášnivú rumbu nám pridá. Helenka, naozaj, vy že ste hrali samé zlé, ja som neseriálový. Myslím, že ste veľmi zdarne nastúpili veľmi zdarne proces „odpotvorizácie“! Máme dva také procesy, Nela sa „potvorizuje“, a vy sa odpotvorizováte. V desiatom kole, uvidíte, keď budete takto pokračovať,vám dajú zahrať aj Johanku z Arku svätú

Tatiana Drexler: Ale ja musím povedať, ja som naozaj veľmi prekvapená, ja som myslela, že budete skôr ten typ na tú romantiku, na tie štandardné tance - stojím, nerobím toho veľa, ale naozaj ja som veľmi prekvapená. Tá choreografia bola ťažká, samozrejme, že tam boli momenty, kedy som mala strach, že spadnete, ale zase na druhú stranu, ja viem, že Maťo podrží , takže ja to hodnotím veľmi pozitívne, ja som naozaj...lebo sme v druhom kole, to ešte bude lepšie. Naozaj, ako a to „chceme-nechceme“, mne sa to zdalo „aj keby si chcel, tak ti nedovolím“!

Dagmar Hubová: No ja sa pridám, nepridám vlastne celkom. Musím hodnotiť: vaše nohy sú veľmi pekné, vypracované, za ktoré by sa nemusela hanbiť ani profesionálna tanečnica. Je možné, že treba trochu viac rozpohybovať chrbát a tie náklony hrudné, ale čo by som povedala tomu výrazu. Mi príde, že nechajte vo výraze to, čo dnu cítite. Príde mi trošku, že máte masku, že ste sa dohodli na nejakom príbehu a vy držíte masku toho príbehu a ono je vždy lepšie, ak ide zvnútra ten pocit, ktorý cítim v tom tanci, sa mi odrazí aj na tvári, keď tam nie je ten umelý výraz, to sú možno tie oči.

Zdeněk Chlopčík: Očakával som „chceme-nechceme“, ale bolo trošičku vidieť „bojím sa“. Myslím si, že tá choreografia bola na vás príliš ťažká, to sa teraz obraciam na teba, Maťo, ja rozumiem tomu, čo si chcel ukázať. Ale bolo príliš vidieť neistotu a naozaj v niektorých momentoch, dokonca vystrašené oči, či stojím, nestojím, spadnem, nespadnem . Som mal taký pocit, samozrejme, vykazujete určité technické zručnosti na určite úrovni, ale znova opakujem tá úroveň choreografie bola veľmi, veľmi vysoko a preto ten dojem bol trošičku neistý.

 

Eva Máziková – Štefan Čermák (Qickstep)

5-3-4-3

Jozef Bednárik: Evička, ja ti chcem len takto povedať, my sme už robili spolu atď., atď., a ja som strašne rád, že ťa tu máme a že ty možno jediná z toho celého, čo sa tu vystriedalo, nezabúdaš, že Let’s Dance, že to nie je len rytmus, že to je len vršok, to nie je len kroky, to nie je len držanie tela, že to je aj šou, že to je krásna, veselá, príjemná šou. Ja ešte aj to poviem, také kacírske, že ja ďakujem aj za chyby, ktoré robíš, lebo sú chutné, roztomilé. O tom, o vážnosti tých chýb ti povedia oni. Prežehnávaj sa, možno máš prečo. Ja som presvedčený, aby som to aj operne zakončil, že nielen ja, ale celá Laskala, tvojmu výkonu by tlieskala, kto zlú známku dá, bude porko bestia!

Tatiana Drexler: V tejto situácii je každé ďalšie slovo je zbytočne. Ja som z toho mala radosť.

Dagmar Hubová: Ja som zase mala radosť, lebo sa mi páčilo, myslím najviac zo všetkých párov, ten charleston. Tá radosť v tom charlestone na začiatku, to bol taký charleston, aký ja tiež pamätám, ešte keď sme tancovali charleston. Ale zase musím, aby to nebolo všetko dobré: tie ústa, tie otvorené ústa, ktoré akoby volali o pomoc. Občas to bolo ako zúfalý výraz v tvári.

Zdeněk Chlopčík: Bolo to úchvatné. Skvelá, skvelá energia na začiatku, ale technika tam chýbala. Postavenie nebolo dobré, ale cica, viete to zahrať a ešte mám rád akékoľvek buchty sladké.

 
Reklama